תפריט יצירת קשר

תוספות שיער לגברים

כשאתם שומעים על תוספות לשיער אתם ישר חושבים על הקליפסים האלו שנשים שמים או על שיטות אחרות שבהן נשים גורמות לשיער שלהן להיראות ארוך יותר באמצעות שיער מלאכותי נוסף, אך למעשה לא רק נשים יכולות להשתמש בתוספות שיער - ישנם גם גברים שעושים זאת.

האם יש תוספות שיער לגברים?

אם אתם גברים קירחים שרוצים להיראות עם שיער שופע - תוספות שיער לגברים זה לא בשבילכם. אתם אולי צריכים השתלת שיער או אולי פאה, ויש כמובן גם פתרונות אחרים כדוגמת 'קעקוע' שיער (כמו זה שאייל גולן עשה) והדמיות שיער נוספות אך אם יש לכם שיער ארוך ואתם רוצים שהוא ייראה ארוך עוד יותר או עוד יותר עבה ומלא - פה נכנסות תוספות השיער לגבר. תוספות השיער צריכות שיער להיתפס בו ואם אין לכם מספיק שיער אז זה פשוט לא יעבוד.

איזה תוספות שיער לגבר יש?

כיום יש טכנולוגיות טובות וחדשניות שמדמות שיער לגבר בהתאמה אישית לפי צבע ועובי השיער שלכם כך שממש קשה להבחין ולהבדיל בין השיער של התוספות לבין השיער האמיתי. תוספות שיער לגברים ניתן לעשות באמצעות הדבקה לקרקפת. זה לא מלוכלך או חובבני כמו שזה נשמע. זו עבודה מקצועית עם תוספות שיער מיוחדות שנועדו להידבק לקרקפת. בצורה כזו זה ממש נראה השיער האמיתי שלכם ואי אפשר לראות שזה מחובר למשהו. ישנן שיטות נוספות כדוגמת שימוש בחומרים נושמים שאליהם מחברים את התוספות ועוד...

כמה עולות תוספות שיער לגברים?

המחירים היום לתוספות שיער לגברים זולים יותר מאשר הפתרונות שהיו בעבר. אפשר למצוא עסקים שמתמקדים בתחום זה בלבד במקצועיות רבה ולשלם על תוספות לשיער מחיר של 1500-2500 שקלים.