תפריט יצירת קשר

איך לשמור על שיער בריא?

השיער שלנו הוא חלק חשוב מהמראה שלנו ומהדימוי העצמי שלנו. שימוש במוצרי שיער איכותיים ובריאים יכולים לעשות פלאים לשיער שלנו, להפוך אותו למלא ברק ואף למנוע "מחלות" כמו נשירה וקשקשים. הטיפים הבאים יעזרו לכם לשמור על שיער בריא ומטופח!

מוצרי שיער איכותיים

הדרך הראשונה לשמור על שיער בריא היא להשתמש במוצרי שיער איכותיים לטיפוח שיער. מוצרי שיער כמו קרם לחות לשיער, שמפו איכותי המותאם לסוג השיער, שמנים המזינים את השיער, מסכות שיער וכדומה יכולים להשפיע משמעותית על בריאות השיער. עדיף לבחור במוצרי שיער טבעיים, ולא כאלו המלאים בכימיקלים כמו SLS, שעלולים לגרום לתוצאה ההפוכה. מוצרי שיער טבעיים יכילו ויטמינים, מינרלים, צמחי מרפא ונוגדי חמצון, כולם מסייעים לבריאות השיערה.

תזונה נכונה

התזונה שלנו משפיעה על הכל -  גם על השיער שלנו. תזונה נכונה תספק לשיערה בדיוק מה שהיא צריכה כדי שתצמח בריאה, חזקה וחיונית. לכן, כדאי להוסיף לתפריט ויטמינים המסייעים לשיערה כמו מזון המכיל וויטמין E, אומגה 3 ונוגדי חימצון - מזונות כמו דגים, אבוקדו ואפילו תה ירוק. כדאי, כמובן, להימנע מתזונה לקויה שאינה מאוזנת, וכן מתזונה העשירה בשומנים לא בריאים.

הימנעות ממזיקים לשיער

עוד דרך לשמור על שיער בריא היא פשוט להפסיק להשתמש במוצרים שרק הורסים אותו. כך, למשל, השימוש הבלתי נגמר במחליק או מסלסל לשיער שורף את השיער וגורם לו להיראות חסר ברק וחיוניות.  אם תפסיקו להשתמש במחליק לשיער, תראו במהרה כיצד השיער משתקם ונראה טוב יותר. כך גם שימוש במוצרים המלאים בכימיקלים, צבע לשיער וחשיפה קבועה לשמש.

עיסוי בשמן

שמנים מסוימים ידועים כמחזקים את השיערה, מונעים נשירה וקשקשים, תורמים לטיפוח שיער ומוסיפים ברק וחיוניות למראה השיער. שמנים כאלו הם למשל שמן קוקוס, שקדים או זית. את השמנים ניתן לעסות לתוך הקרקפת, וכך לעודד זרימת דם, הוספת נפח לשיערה וגירוי זקיקי השיער. כדי לתת "בוסט" לאפקט של השמנים, ניתן לערבב כמה טיפות של שמנים אתריים כמו מרווה או לוונדר.

מקלחת נכונה

רצוי לא לחפוף את השיער בכל יום. גם כשחופפים אותו, כדאי להעדיף מים פושרים על מים רותחים. כמו כן, רצוי להימנע מהברשה אגרסיבית של השיער בסיום המקלחת (שעלולה לתלוש את השיערות) ולהימנע משינה עם שיער רטוב. כשאוספים את השיער - בין אם אחרי מקלחת או בכלל - השתדלו לא לאסוף את השיער בצורה הדוקה מדי, המושכת ומותחת את השיערה!